יום חמישי, 13 ביולי 2023

57. על סרבנות


אין מקום לדיקטטורה במגילת העצמאות!



לַנֶּאֱשָׁם בְּמִרְמָה, הֲפָרַת אֱמוּנִים וְשֹׁחַד זְכוּת לִתְקֹף בְּזַעַם
אֶת "הַסַּרְבָנוּת" שֶׁל אָחוּז אֶחָד הַמְּשָׁרְתִים בְּמִלּוּאִים בְּפֹעַל?



כתבה מעניינת באלכסון : דמוקרטיה בעין / ד"ר יגאל בן - נון

10 תגובות:

  1. זו סרבנות בחסות החוק. זה משהו אחר. 🤮🤬

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יאפשרו להם, בקרוב כל סממני הדיקטטורה המשיחית יהיו בחסות החוק...

      מחק
  2. זה מזכיר לי שמישהי בפייסבוק כתבה על הטייסים, שהם "קיבלו קורס טייס על חשבון הציבור מתוך הבנה שישרתו כטייסים כל זמן שגילם מאפשר זאת. ולהם מותר לסרב לעשות מילואים (הם קוראים לזה התנדבות)."
    אז כתבתי לה: רק לומר שמילואים זה לא בהתנדבות, אבל אחרי מספר שנים, כשצה"ל משחרר ממילואים, מי שרוצה להמשיך לשרת במילואים - מתנדב לכך (לרוב מילואים זה עד גיל 42 לפני כן זה רק אם צה"ל משחרר אותך מזה לפני הגיל הזה).
    וכל הטייסים והחיילים האחרים שאמרו שהם יפסיקו להתנדב למילואים - זה בגלל שהם מתנדבים למילואים הם לא בשירות חובה של מילואים.
    אפילו אבא שלי התנדב שנים לעשות מילואים, עד שצה"ל שיחרר אותו גם מזה (ע"י כך שהוא הפסיק לקרוא לו למילואים).
    הבעיה עם החרדים, זה שהם חושבים שהכל מגיע להם, לא משנה אם הם רומסים זכויות של אנשים אחרים, חילונים, כי בעיניהם אנחנו 'עגלה ריקה'. הם מורמים מעם ואנחנו נועדנו כדי לשרת אותם (כמובן שלא מדובר על כל החרדים רק על הקומץ הגדל שחי על חשבון משלם המיסים).

    השבמחק
    תשובות
    1. בואי נתחיל מזה שכל האחריות למצב היא אך ורק על ביבי. אם ההפיכה המשטרית לדיקטטורה חשובה לו יותר מהמצב הבטחוני, הכלכלה והמצב המדיני - אז שיגייס את המשיחיים שלו. גם המילואימניקים (הלא מתנדבים) מהווים רק 1% מאלה שצריכים לשרת במילואים. כניסה לדיקטטורה תוציא את השד הזה מהבקבוק. אחוז אחד אינם חייבים להיות פראיירים ולההרג עבור כל הפרזיטים והמשתמטים למיניהם. ביבי הולך לחוקק חוק פטור ממילואים לסקטור החרדים, שיואיל לחוקק חוק צבא שכירי חרב. הרי הצבא שלנו הוא כבר מזמן איננו יותר צבא העם...

      מחק
    2. וביבי הוא זה שגם נותן גב לחרדים.
      וכל מי שנמצא סביבו עוזר ללבות את האש, אנחנו בדרך למלחמת אחים (אם היא לא התחילה כבר).
      שמעת על היציאה החדשה, על הכספים הנוספים שעוברים לחרדים כי כל יישוב יהודי חייב שיהיה בו רב. ובכל שכונה בעיר חייב להיות רב שכונתי. ועל זה הולכים לשפוך עכשיו עוד מילוני שקלים שייקחו אותם כמובן מהחינוך, מהרווחה ומהבריאות....

      מחק
    3. הסחטנות הפרזיטית של החרדים אינה יודעת גבולות וביבי עבורם הוא בור ללא תחתית.
      להרגשתי, אנחנו לא בדרך למלחמת אחים, אנחנו כבר בה. האלימות שמפעילים ה"רפורמיסטים" יחד עם משטרת הקלגסים של בן גביר אם תמשיך, תביא לאסקלציה כזו שעוד לא ברא השטן. בכל אופן, לפי נבואתו של ישעיהו ב' (ישעיהו ליבוביץ), מלחמת אחים ותחילת חורבן בית שלישי היא ודאית. נבואת שלושת השלבים לפני השלב הרביעי
      שלמלחמת האחים כבר התגשמה - תקופת האופוריה שהתחילה לאחר מלחמת ששת הימים, תקופת המשיחיות ותקופת הבהמיות שאנחנו כבר בעיצומה.

      מחק
    4. לגבי החרדים אני לגמרי מסכימה. זו פשוט הזיה כל החקיקה שנותנת להם עוד ועוד ועוד כספים וזכויות ושוללת אותם מכל מי שהוא לא הם.
      אני גם חושבת שאנחנו בתוך מלחמת אחים, רק שאנחנו עדיין לא קוראים לה ככה.
      השאלה למה בדיוק התכוון ישעיהו ליבוביץ כשהוא אמר חורבן בית שלישי. ומה יישאר פה אחרי שכל הבלאגן ייגמר.
      למה קוראים לזה תקופת הבהמיות?

      מחק
    5. חלה טעות הקלדה. מדובר בתקופת "ההתבהמות" לפי ישעיהו שאני מסכים שאנחנו כבר לגמרי שם (התבטאויות ומעשים).
      לגבי חורבן הבית השלישי, צריך לזכור היכן ובקרב מי אנחנו חיים במזרח התיכון, ושה רק ממתינים לבקעים בקרבנו. העם היהודי כנראה לא למד דבר מההיסטוריה שהביאה לשני חורבני בית וגלויות של שארית הפליטה. אגב, לפי נבואות האיסלם, ראשית חורבן מדינת ישראל כבר החלה בשלהי 2022 ושהיא תחרב בשנתה ה-76:
      https://www.israelhayom.co.il/judaism/judaism-news/article/11018260

      מחק
    6. טוב, כבר למדנו שנבואות הן לא מדע מדוייק.
      ומלחמת אחים היא דבר שיכול להימשך זמן רב, ומה בינתיים?

      מחק
    7. למעשה כבר לא מדובר בנבואות. מלחמת האזרחים כבר כאן: אזרחים דורסים מפגינים, אזרחים מכים מפגינים בדרכם לביתם כשצועדים עם דגלי ישראל, קלגסי משטרת בן גביר מכה קשות (מרצה בת 70 מהאוניברסיטה לרפואה ששוטר שבר לה את השיניים וסדק לה את הלסת וזה מצולם), שוטרים דורסים מפגינים עם סוסים, שוטרים מוציאים עיניים או נזקים אחרים בעזרת מכתזיות ורימוני הלם. בריוני הליכוד כמו זרקא, מפעילים אלימות פיזית ואלימות מילולית כמו חבל שהנאצים לא רצחו עוד 6 מיליון אשכנזים, והטינופת הגזענית שאמסלם, שר במשרד המשפטים, מפזר על דוכן הנואמים במליאת הכנסת - וביבי שותק או במקרה הטוב מגנה קצת בחצי פה- ולמעשה כל האחריות נופלת עליו. עכשיו כשהצד השני יתחיל להחזיר, והוא יתחיל אם כך ימשך - והרי קיבלנו מלחמת אזרחים. אני ממש לא מבין, אנשים עיוורים?

      מחק