יום חמישי, 14 בדצמבר 2023

87. ביבי, העם לא מטומטם ולא ישתוק

 


נָכוֹן בִּיבִּי, "יֵשׁ  בָּעָם אַחְדוּת שׁוּרוֹת שֶׁעוֹד לֹא הָיְתָה כָּמוֹהַּ": 

דֵּמָגוֹג פּוֹלִיטִי כָּמוֹךָ בְּעֵת מִלְחָמָה לֹא צְרִיכִים וְלֹא רוֹצִים !


מופע הסטנד-אפ של הקיסר נתניהו בעיצומה של מלחמה. בזיון!



יאללה ביבי לך הביתה !



12 תגובות:

  1. הבעיה הכי גדולה לדעתי, זה שיש לא מעט אנשים שצופים בערוץ 14, שם נמצאים השופרות של נתניהו, והם עוברים שטיפות מוח ברמות שאתה רק יכול לדמיין.
    הם כמובן כבר בטוחים שנתניהו לא אשם בכלום, הוא לא ידע כלום, הוא לא אחראי על כלום (אדם שהיה רוה"מ במשך כמעט 16 שנים ברצף). ומי שאשם הם אנשי הצבא, אנשי המוסד והמודיעין, עכשיו שמעתי שהוא גם מאשים את הסכמי אוסלו (שהוא אם אני זוכרת נכון אפילו חתום על אוסלו ב או משהו כזה).
    רק שהחמאס היה בערך כלום ושום דבר כשהסכמי אוסלו נחתמו לפני 30 שנה, מישהו גידל וטיפח אותו, ולא... זה לא היה רבין.

    השבמחק
    תשובות
    1. בשבילי צפייה בערוץ 14 ובטלוויזיה של החמאס היינו הך. ולא רק שם - כשעמית סגל או יהודה שלזינגר עם החולצות הכתומות שלו מתחילים לדבר בערוץ 12 או שאיילה חסון הצבועה מערוץ 11, אני עובר מייד לערוץ מקביל. וכן, נתניה אכןו גם הצביע בעד ההתנתקות וגם טיפח את החמאס, אבל לציבור המאמינים שלו יש זיכרון של דג.

      מחק
    2. אני לא רואה חדשות רק כדי לא להתעצבן מהדברים האלה. נכנסת לynet פעם ביום וזהו. אני לא יכולה עם הטחינה האינסופית. ובטח ובטח לא לשמוע כל מיני פרשנים ממציאים כל מיני דברים שלהד"ם.
      אני לא מבינה איך אנשים אינטיליגנטיים מאמינים לחדשות בערוץ 14, רואים בהם מינימום אורים ותומים, חושבים שלנתניהו אין יד ואין אחריות במה שקורה.
      כל ראש ממשלה שהיה בתפקיד ב20-30 שנים האחרונות יש לו יד במה שקורה, אבל נתניהו היה רוה"מ יותר מכולם, וכן זה גם קרה במשמרת שלו.

      מחק
    3. מסתבר שהטמטום שורה גם בקרב "אינטיליגנטים". כמו שאנשים אינטיליגנטים נשארים אוהדים שרופים של קבוצת הכדורגל הכושלת שלהם ולמרות שהשוער שלה מצטיין בהכנסת גולים עצמיים 😀

      מחק
  2. ישנה תנועה בלתי פוסקת בין תחושה של "ייאוש" שמשמעה - הקיר"ה ומשפחתו הנלוזה ימשיכו לסחוט אותנו עד מותו לבין תקווה עמוקה, הוא יישלם על כך.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה חושב שהעקורים, משפחות הנרצחים, משפחות החטופים, נפגעי הכלכלה בשל המלחמה והאטימות של הממשלה למצבם יצביעו בבחירות הבאות (במהרה בזמן קריב) עבור הליכוד בראשות נתניהו? אם כן, אז למטומטמים מגיע "מנהיג" כזה. אתה יודע ודאי שחוק תקציב 2023 עבר ברוב של 58. אם המפלגה של גנץ וסער היו מצביעים נגד, הרי הממשלה הייתה נופלת וקמה חדשה בהצבעה קונסטרוקטיבית. אני לא אסלח לרשימה הממלכתית ברשות גנץ על כך שהצביעו בעד התקציב עם העברת מיליארדים של כספים קואליציוניים לחרדים ולסמוטריצ'ים במקום לצרכי המלחמה, לשיקום העוטף ולמימון העקורים - בזיון I

      מחק
    2. יש איזושהי סברה, או לפחות כך שמעתי מכל מיני ביביסטים, שכל הקיבוצינים האלה הם בכלל אנשי שמאל, מצביעי מרץ או עבודה (ויש אפילו כאלה שהגדילו והוסיפו שעל זה מגיע להם מה שקרה).

      לגבי גנץ, אני אישית לא מבינה מה עושים ממנו פוליטיקאי דגול או איש שיש ללכת אחריו. כרמטכ"ל הוא היה כושל, גם כפוליטיקאי הוא כושל.
      הוא כמו מריונטה על חוטים, חותמת גומי, הייתי רוצה להגיד לא מועיל לא מזיק, אבל הוא כן מזיק, בחוסר המעש שלו, בזה שהוא נותן יד לדברים לקרות הוא מזיק.
      אני לא מבינה את האנשים שהולכים אחריו, ולמה הוא מתחזק בסקרים.

      מחק
    3. ובליכוד גם סוברים שעקורי שדרות, אשקלון וקריית שמונה ושכל בעלי העסקים שנפגעו קשות מבחינה כלכלית והממשלה האטומה אינה מתייחסת אליהם - הם שמאלנים מצביע מרץ? 😀

      מחק
    4. זה אין לי מושג, אבל קיבוציניקים זה משהו אחר.... (הרי התק"ם הלכה יד ביד עם מפלגת העבודה שמבחינת הביביסטים זה שמאל, עוכרי ישראל ועוד כמה כינויים לא מחמיאים).
      אגב, יש מצב ששמעתי נכון שמירב מיכאלי הודיעה על פרישה מפוליטיקה?

      מחק
    5. מייסדי הקיבוצים האלה בעוטף ברובם היו שייכים אפילו שמאלה לעבודה - לשומר הצעיר (מפ"ם) שהוא הסמן השמאלי למרצ. אבל כיום הקיבוצים והמושבים בעוטף מכילים הכל מכל, כולל תושבי חוץ בהשכרה מכל מגוון הקשת הפוליטית. ןכמובן ישובים כמו שדרות, אופקים, ואשקלון שהתרוקנו ותושביהם למעשה הפכו לפליטים - הם דווקא מעוז של מפלגות הימין.
      מירב מיכאלי הודיעה שהיא לא מתכוונת להשתתף בפריימריז של מפלגת העבודה, הן כיו"ר המפלגה והן כמועמדת לכנסת.
      בסקר אחרון שנעשה ופורסם בערוץ 12, אילו בחירות היו נערכות היום, יאיר גולן בראשות איחוד עבודה-מרץ היה זוכה ב-9 מנדטים. ובכלל הליכוד ירד ל-15 מנדטים וכל הקואליציה היום הייתה זוכה רק ב-44 מנדטים ואילו האופוזיציה בראשות בני גנץ ב- 71 מנדטים. בהתאמה לראשות הממשלה גנץ מוביל על ביבי באופן משמעותי.

      מחק
    6. מכירה את זה, המושב שבו הורי גרים הוא מושב שיתופי, שייך לתק"ם, כך שזה עבד בדיוק על אותו עיקרון. היום עם ההרחבות שעשו בקיבוצים ובמושבים השיתופיים, עם כניסה של המון אנשים מבחוץ שאין בינם ולו צל של קשר לאידיאולוגיה עליהם היישובים האלה מושתתים.
      יישובים כמו שדרות, אופקים, אשדוד, אשקלון תמיד היו שייכים לצד הימני של המפה.

      אני אישית ממש לא מתה על גנץ, אני לא מבינה למה אנשים מצביעים לו. הוא לא מנהיג בעיני, אין לו שום כריזמה, הוא לא סוחף אנשים, וגם כפוליטיקאי הוא פוליטיקאי כושל, שתמיד זוחל על גחונו בניסיון להשיג הצלחות ובמקום זה נוחל כישלונות.
      יאיר גולן מתכוון לרוץ בראשות איחוד העבודה-מרץ?
      אני יודעת שלהרבה אנשים האיחוד הזה נראה מאוד טבעי, אבל מדובר בשתי מפלגות עם אידיאולוגיה מאוד שונה ורק מעט מאוד קווים חופפים.

      מחק
    7. ללא קשר לפרסונה זו או אחרת. כל מי שיש להם נסיון פרלמנטרי ובקבינט המדיני-הבטחוני, ושהם ישרי דרך (בלי עבר או אישומים פליליים) וממלכתיים (ולא משסעים ומפלגים) - טובים אלפי מונים מהשקרן, הגזען והפחדן העומד בראשות הממשלה ושנכשל כשלון נחרץ. האמונה שהוא איננו בר החלפה היא עוד קונספציה מוטעית שהמלחמה הזו חידדה ושאבד עליה הכלח. לשמחתי מתגבש כעת רוב בעם שהגיע להבנה הזו.

      היו רבים בהיסטוריה שחשבו שהם אינם מתאימים לעמוד בראש מדינתם. כך למשל טענו לגבי אנואר סאדאת (שהגדירו אותו "סגן נשיא אפרורי וללא עמוד שדרה), שאינו יכול להכנס לנעליו הגדולות של ג'מאל עבד אל נאצר.
      והוא כידוע היה זה שיזם את הסכם השלום מצרים-ישראל שמחזיק מעמד בהצלחה. ושעוד 3 חודשים ימלאו לו 45 שנה. אז רכבת לילה לקהיר עדיין אין, אבל יש שלום יציב עם שיתוף פעולה בטחוני.

      מחק