יום שישי, 7 ביולי 2023

55. 5 ביולי 2023 התאריך שיזכר - פעמי מלחמת אזרחים?


עמי אשד: "אני משלם מחיר אישי כבד מנשוא על הבחירה שלי למנוע מלחמת אחים. מסרב לשלוח אנשים למיון באיכילוב ולרוצץ גולגולות".

בן גביר: "אשד הוא ניצב פוליטי. אני מאחל לו הצלחה בבחירות".

התוצאות: 

* בכירי המשטרה שישארו במערכת יהיו מריונטות פוליטיות במשטרת בן גביר.

* שוטרי בן גביר ישלחו מפגינים למיון וירוצצו גולגלות.

* שוטרי בן גביר יתירו/יתעלמו מ-  אירועי דריסה של אזרחים כנגד אזרחים מפגינים (כפי ששחררו ממעצר את דורס המפגינים ב-5 ביולי 2023 וללא כתב אישום לאחר מספר שעות) .


בהשפעת צעדי דיכוי דורסני של הממשלה - מרי אזרחי חוקי עשוי להפוך מהר משחושבים למלחמת אזרחים. במקרה כזה האחריות ההיסטורית ולתוצאותיה - כולה היא אך ורק על הממשלה המושלת ודורסנותה - לא של האופוזיציה, "האנרכיסטים" ושאר נושאי כינויי הגנאי למיניהם.

הפגנת 5 ביולי 2023

מרגרט אטווד: מִלְחָמָה הִיא מָה שֶׁקּוֹרֶה כַּאֲשֶׁר הַשָּׂפָה נִכְשֶׁלֶת

ר' נחמן מברסלב: מִי שֶׁכַּוָּנָתוֹ אֶל הָאֱמֶת, וְחוֹגֵר עַצְמוֹ לַמִּלְחָמָה בִּשְׁבִיל הָאֱמֶת - הוּא מְנַצֵּחַ תָּמִיד


והפוסט המומלץ- מהטמה גנדי: מרי אזרחי

4 תגובות:

  1. והנה כבר הוציאו עין באמצאות מכתזית לאחד המפגינים.

    השבמחק
    תשובות
    1. ובצלאל סמוטריץ סימן לייק על אירוע ההדריסה. אני לא יודע אם יש לך חשבון טוויטר ולכן אנימצטט:
      נריה קרראוס (שתעד את אירוע הדריסה): "שימו לב לתיעוד הזה- הנהג פשוט לוחץ על הגז ונכנס במהירות לתוך קבוצת אנשים שעומדים יחד; האלימות כלפי המפגינים בשיאה".
      טוביה סמוטריץ' הגיב: אני רואה אדם נורמטיבי שעומד בגאון מול חבורת פורעים ומתעקש על זכות היסוד שלו לחופש תנועה.
      ד-מן-קרט-יה!"
      ובצלאל סמוטריץ', שר האוצר והשטחים, סימן על זה לייק!

      מחק
  2. ואכן בהפגנה האחרונה שהייתה בקפלן היו לא מעט אנשים שנפצעו והגיעו למיון באיכילוב. אנשים אמרו שהם לא ראו אלימות כזאת מצד השוטרים עד כה.
    זה מפחיד מה שקורה במדינה שלנו, לא סתם מזכיר משטרים אפלים.
    לפני כמה ימים כתב הרב דב הלברטל על בן גביר:
    "מי היה מאמין? חלום בלהות שמתגשם, בן גביה ממנה מפכ"ל וניצבים במשטרת ישראל, כשר לביטחון לאומי ועוד משרה. אין מילים.
    האיש שאפיץ סיסמה 'אם אין ערבים, אין פיגועים', מי שהטיף לגירוש ערבים מהבית, מי שהורשע בשמונה סעיפים פליליים ובתוכם תמיכה בארגון טרור, מי שהיה יעד של המשטרה והשב"כ במשך עשרות שנים, מי שהואשם בלמעלה מחמישים אישומים.
    הוא האיש שסמוטריץ' לא רצה לדבר איתו, הוא האיש שנתניהו לא רצה להתצטלם איתו, הוא האיש שכלי התקשורת החרימו אותו, הוא האיש שהתחפש בפורים לגולדשטיין, ומאמין שהוא קדוש ומקפיד לעלות על קברו.
    והוא האיש השולט היום על משטרת ישראל, על משמר הגבול, על יהודה ושומרון, ומכשיר את הכהניזם, הלאומניות והגזענות ומשניא אותנו על כל העולם.
    אין מבעית יותר בפוליטיקה מאשר בן גביר, ואין מצמרר יותר מאשר צמד המילים 'השר בן גביר'.
    מי היה מעז להאמין שתופעה כזו תתרחש בפוליטיקה הישראלית?"

    השבמחק
    תשובות
    1. בן גביר וכנופיתו, סמוטריץ המנהל את כלכלת ישראל בעזרת השם וכנופיתו, כנופיית הבריונים אמסלם, וטורי,רוטמן, גוטליב ושכמותם בליכוד וצבא מלחכי הפינכה של "הקיסר" - לכול אחראי בנימין נתניהו ולמורשת ההיסטורית שישאיר, ושז'בוטינסקי, בגין , שמיר ואפילו האבא ההיסטוריון שלו יתהפכו בקיברם, כשירשם כמחריב הדמוקרטיה והחברה הישראלית בדברי ימי העולם. כראש הממשלה המשסע, הכי מושחת, נהנתן חזירי, לא מהימן והפכפך בתולדות מדינת ישראל, שלא שולט על כנופיתו - הוא יהיה האחראי הבלעדי לחורבן הבית שהוא מוביל. אפילו כל מנהיגי העולם החופשי והנהור כבר מנדים אותו באופן הכי חריף שיש ועוד יהיה.

      מחק