יום שני, 31 ביולי 2023

63. הכשרת הטומאה טרללי טרללה



מִבְצַע יְבוּא פָּרָה אֲדֻמָּה, בְּנִצּוּחַ מִשְׂרַד מוֹרֶשֶׁת הַמְּדִינָה -
שְׂרֵפַת בְּשָׂרָהּ וּפִזּוּר אֲפָרָהּ לְמַסֵּךְ טֻמְאַת בְּנֵי-גְּבִיר,
בְּמִקְדָּשׁ אֱלוֹקִים בְּאֶל אַקְצָה.


4 תגובות:

  1. תשובות
    1. לעומת המנהגים הפרימיטיבים של האדם הקדמון, מנהגי היהודים מלפני אלפיים שנה זה חדש חדיש ומחודש ויש ששם נשארו תקועים במלתעות הזמן. אללה ירחמם.

      מחק
  2. האמת שזה הרבה יותר מטריד ממה שזה נשמע.
    יש כמה וכמה משרדים ממשלתיים שמקצים משאבים לפרוייקט הזה שמטרתו הקמת בית מקדש שלישי בהר הבית. שריפת פרה אדומה כשרה (עד עכשיו לא הבנתי מה הקטע של פרה אדומה, אבל שיהיה), תאפשר באופן הלכתי עלייה המונית של יהודים ואת כינונו של בית מקדש שלישי במתחם.
    מהלך כזה יאמור לגרור שינוי אמיתי באופי המדינה. בית מקדש הוא לא רק הקרבת קורבנות וכהנים. זה גם סנהדרין שפוסק ושופט, הכנה למלך - שמולך לאו דווקא בצורה דמוקרטית.
    זה יכול להפוך את המדינה שלנו למדינת הלכה, כזאת שבה סוקלים אנשים שלא שומרים שבת - שזה פחד הפחדים של כל אדם ליברלי.
    יש בדת היהודית דברים מדהימים, אבל כמו כל דת עתיקה יש בה המון דברים פאגניים ומזוויעים שזמנם חלף מן העולם והרצון להחזיר אותם ולכפות אותם על כולם הוא מחריד.
    חלק מהברכה האולטימטיבית בין בני אדם דתיים היא "שיבנה בית המקדש במהרה בימינו" וחלומות את ביאת המשיח ותחיית המתים.
    לאדם החילוני הממוצע מדובר בהזיית ההזיות וזה עוד בלי שהוא יודע עד הסוף מה קרה בבית המקדש ואין חיו בתקופות שבהן בית המקדש היה קיים. זה ברמה של סרט מד"ב, סטייל משחקי הכס.

    השבמחק
    תשובות
    1. פרה אדומה היא פרה שכל השערות שלה צריכות להיות בצבע אדמדם אחיד וללא שום שערה לבנה. ולפי ההלכה הפרימיטיבית מלפני 3000 שנה שורפים אותה, מוהלים את האפר במים ובוזקים על העולים להר הבית כדי שלא יהיו טמאים.
      ביבי שבוי בידי קואליציית ההלכה המשיחית שלו מבית ומחוץ, על כן הוא אינו מתערב ונותן להם להשתולל במעשים ובחוקים. כל מה שמעניין אותו היא הישיבה שלו בכלא. אני מתפלץ מכך שמתרבים הדיבורים בציבור (משטיפות המוח שמנהלת הממשלה הזו) שצריך לוותר לביבי על המשפט, כדי שדברים יחזרו לקדמותם. אני ורבים מתנגדים לכך מכל וכול. ראשית, שום דבר כ בר לא ישוב לאחור ושנית "אין כלום ולא היה כלום" - שיוכיח את זה בבית המשפט. במדינה נורמלית, משפט בסדר גדול שכזה כבר היה מסתיים ממזמן. בלי השהיות החלפת עורכי דין, פגרות, קורונות - במדינות אחרות השופטים יושבים על התיק יום יום מבוקר עד ערב עד לסיום המשפט.

      לצערי אנחנו כבר במדרון חלק ובשיפוע חד לעבר מדינת הלכה . "אחים שלי, ש'מחים שלי" , שום אחים שלי ולא נעליים. הם לא אחים שלי. הייתי מסכים להפרדה, אלמלא היינו תקועים במדינה קטנה אחד בתוך התחת של השני. הם מדברים על סרבנים בוגדים כשהם עצמם אלופ המשתמטים וכשהם עומדים לחוקק את חוקי "סרבנותם אומנותם", "הלכתם עליונותם". מאות הרופאים שחושבים על רילוקיישן (לחלקם יש כבר הצעות עבודה מפתות ובתנאי עבודה נורמלים), האירגון שלהם מסרב להעביר רשימה שמית שלהם למנכ"ל משרד הבריאות - מחשש שיטילו עליהם צווי מניעה לעזוב את הארץ, באותה קלות שמטילים עליהם צווים למניעת שביתות. מה שהממשלה הנוראה הזו אינה מבינה, שאי אפשר לאכוף בכוח. אי אשר למנוע שביתה איטלקית, אליטה ימנית משיחית אינה יכולה לקבל אומרי הן חוטבי עצים ושואבי מים. הם לא מבינים שאם תהייה כאן מלחמת אזרחים, כל האחריות תהיה אך ורק על הממשלה.
      ראי כבר כיצד שוטרים מכים באכזריות מפגינים אזוקים, שוברים להם שיניים ועוקרים עיניים. והשר הבריון מגיע לכל מקום כשעדת שומרי ראש של בכירי משטרה סביבו, שמהנהנים לשמע כל ההצהרות הפשיסטיות שהוא מפזר. ובמקום שהמשטרה תפעל למיגור הפשיעה, הפרוטקשן וכנגד טונות הנשקים הבלתי חוקיים, היא עוסקת בדיכוי מפגינים ובהפחדה שלהם על ידי מעצרים וחקירות. גיבורים גדולים מכנגד החלשים. במי שבאמת צריך לטפל הם מפחדים לטפל.
      ואולי כדאי שהם ילמדו ממשפטי נירנברג, שההצהרה שהם "רק מילאו פקודות" - לא הצילה אותם מהעונשים הידועים.

      מחק