יום שבת, 21 באוקטובר 2023

80. בסימן שאלה

 


תָּפְסוּ אוֹתָנוּ לְלֹא תַּחְתּוֹנִים, הִתְחַלְנוּ מִלְחָמָה בְּסִסְמָאוֹת וּנְסַיֵּם בְּעוֹד סֶבֶב עִם אֵדֵי חֲמִיצוּת?



8 תגובות:

  1. תשובות
    1. מה שבטוח הוא שאבד לגמרי האמון בשלטון ובעומד בראשו.

      מחק
  2. זה גורם לי לתהות מה הייתה מטרת ביקורו של נשיא ארה"ב ביידן, אם בהתחלה הוא אמר שהם (ארה"ב) היו נכנסים במקרה כזה בכל הכוח, והוא בא עכשיו כדי לבקש סיוע הומניטרי...
    ונכון ששיחררו שתי חטופות, במקרה אזרחיות אמריקאיות, במקרה מישהו במשפחה שם (מארה"ב) מקושר היטב בממשל והפעיל קשרים והזיז הרים כדי שישחררו אותן (רק אותן, לא עוד אזרחים אמריקאים או ילדים תינוקות ונשים שנמצאים בשבי).

    n_lee

    השבמחק
    תשובות
    1. גם ביידן מתנהל על פי אינטרסים. כנראה האינטרס המוביל כעת הוא למנוע מלחמה רב זירתית שתערב את ארה"ב. למרות שהוא אומר שיפעל לשחרור כל החטופים, ברור שאזרחי ארה"ב קודמים בסדר העדיפויות.

      מחק
    2. אני בעיקר מקווה שהוא אסר על תקיפה של הכור באיראן, מה שיכניס את איראן בכוח למלחמה מול ישראל (לא שעכשיו הם לא מעורבים, אבל עדיין...).
      מספיק ירו עלינו טילים מתימן (שהאמריקאים הפילו).
      אתה אגב בטח יודע שלארה"ב יש מדיניות נגד שיחרור חטופים? זה נועד על מנת שלא יסחטו אותם....

      n_lee

      מחק
    3. איראן כבר הודיעה לארה "ב שהיא לא מעוניינת במלחמה על אדמת איראן (בשביל זה יש לה את הפרוקסיז). החותים הם כידוע פרוקסי של איראן , שאגב גם ללא האמריקאים יש לנו אמצעים ליירט בעצמנו את הטילים שלהם.

      לארה"ב יש אמנם מדיניות נגד שחרור חטופים, אך כשזה תלוי במדינה אחרת התלויה בהם, זה כנראה סיפור אחר. אגב ארה"ב שיחררה לאחרונה חטופים אמריקאים על ידי איראן תמורת שחרור אסירים איראנים שלהם ותמורת שוחד כלכלי.

      מחק
  3. אני לא בטוח בכלום. אני כן חושב, שיהיה מאמץ אדיר להבטיח שקט בטחוני לפחות לעוד כמה שנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אשרך באמונתך. אני בספק רב שהפעם לא יסתיים שוב בעוד סבב הבא.

      מחק